David, gymnasium 1, De Aloysius

De overstap was goed, ik had direct goed door hoe de school werkte. We deden een speurtocht, waarmee je door de hele school moest lopen en alles kon ontdekken. Huiswerk schrijf ik op in mijn Plenda. Dan plan ik het in en maak ik alles thuis. De leukste vakken vind ik lichamelijk opvoeding en kunst/handvaardigheid. Mentorles vind ik ook leuk. Je leert daar meer over de school en doet leuke dingen, zoals De Sinterklaasviering met een dobbelspel. Tijdens de introductieweek vond ik de 6-kamp dag het leukste. We hadden een Twister, een soort whipe out, om te spelen en we deden veel spellen om je klas beter te leren kennen. Het fijne aan Het Baarnsch is dat we open en eerlijk zijn naar elkaar en daar krijgen we ook les over.

< Ga terug