Alles wat je wilt weten!

Olivier, gymnasium 1, Nieuw Baarn School

Eerst vond ik de overstap spannend, alles was nieuw. Grotere school, meer mensen en steeds van lokaal wisselen. Maar je went er snel aan en achteraf viel het best wel mee. De lokalen indeling is heel overzichtelijk. Op de begane grond zijn de Bèta vakken. De eerste verdieping vooral de zakelijke vakken zoals wiskunde en aardrijkskunde en op de tweede verdieping heb je vooral de talen. Huiswerk vind ik tot nu toe wel meevallen. Ik krijg veel af in de les, dat is fijn. De mentorles vind ik prettig, omdat je dan rustiger aan kan doen, een soort pauze in je dag en je doet leuke dingen. Biologie vind ik interessant, net als geschiedenis. Hoe dingen ontstaan vind ik leuk om te leren. Iedereen is welkom en er zijn veel docenten waar je makkelijk terecht kan als je ergens mee zit.

< Ga terug